Ms. Cupcake látogatott el a mamákhoz a P&G meghívására

Ms. Cupcake látogatott el a mamákhoz a P&G meghívására

A Procter & Gamble, az Olimpiai Mozgalom világszintű partnere, édes programmal kényeztette az olimpikonok édesanyját: az elismert pék és híresség, Ms. Cupcake látogatta meg őket a P&G Anya Rezidencián.

Ms. Cupcake, azaz Mellissa Morgan a sütés új királynője a szigetországban a P&G Anya Rezidencia vendégeinek egy meglepetés mesterkurzust tartott a muffin dekorálás művészetéről.

A tanfolyamot a londoni P&G Anya Rezidencián tartották, a P&G „Köszi Anya!” kampányának részeként, mellyel a vállalat az édesanyák iránti tiszteletét fejezi ki mindazért, amit azért tettek, hogy gyermekeik megvalósíthassák álmaikat. Ms. Cupcake tippeket adott a muffinok dekorálásához, és az édesanyák saját maguk is díszíthettek süteményt.

A meglepetés kurzus egyike volt azoknak a különleges programoknak és szolgáltatásoknak, melyeket az Anya Rezidencia nyújt az anyáknak, a sportolóknak és családjuknak, míg Londonban tartózkodnak az Olimpiai Játékok ideje alatt. Az Anya Rezidencia a P&G vezető márkáinak, így az Ariel/Tide, Pampers, Olay és Cover Girl márkák termékeit és szolgáltatásait is biztosítja.

Ms. Cupcake nemrégiben vehette át az Egyesült Királyság egyik legrangosabb sütőipari díját a 100%-ban vegán muffinjaiért, és igazi sztár lett hazájában. “A P&G Anya Rezidencia egy szeretetcsomag azoknak a családtagoknak, akiknek gyermekei épp történelmet írnak… és egy kis sütinek mindig van hely.”

“A mai egy különleges élmény volt a P&G-nek is” – mondta Kim Kraus, aki a P&G olimpia projektjének operatív igazgatója. “Nagyon örülünk, hogy az anyák szolgálatára lehetünk, míg Londonban szurkolnak gyermeküknek.”

suti fekvo

A P&G “Köszi anya!” a legjelentősebb kampány a P&G 175 éves történetében, mely a lehető legtöbb médiacsatornát használva indult áprilisban, és augusztusig fut.  Az Olimpiai logóval ellátott P&G termékek több millió üzletben érhetők el világszerte. A P&G a kampány részeként 5 millió USA dollárral támogatja a helyi ifjúsági sportprogramokat világszerte a Pampers, Tide, Gillette és Pantene termékek eladásából befolyt összegből, valamint adományokból.

Kapcsolódó cikkek:

A P&G olimpiai sporttábort szervez gyerekeknek

Köszönet az olimpikon édesanyáknak – videóval

“Köszi Anya!” kampány

  • Facebook
  • IWIW
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Share/Bookmark