A Puma és a nemzetközi kulturális ikon, Rihanna megkezdte több éves együttműködését! Rihanna lesz a márka globális nagykövete a Női Edzés (Training) vonalnak, illetve a Puma új női kreatív igazgatója, behozva saját stílusérzékét a PUMA kollekcióiba. Megtestesítve mindent, amit a márka jelent, Rihanna megállíthatatlan szelleme, kreativitása és mind színpadon, mind azon kívüli energiája tökéletes képviselőjévé teszi a márkának.

Ezen a szövetségen keresztül, Rihanna lesz a Puma Női Edzés (Traning) kategória arca. A rajongók egy friss, előrelátó és egy tradíciókkal szakító hozzáállást várhatnak a sporthoz, fitnesshez és lifetylehoz kapcsolódóan – egybeolvasztva Rihanna személyiségét, sport iránti szeretetét, szellemét és stílusát az egyre növekvő cipő és ruházati iparban. Minthogy Rihannatól nem idegen a szépség, divat és életstílus trendek újszerű áttörése, így egy rendkívül személyes és kreatív foltja lesz az atlétika világának.

Rihanna egyben a Puma kreatív igazgatói szerepét is magára vállalja a kategóriában, befolyásolva már olyan kollekciókat is, mint a korai 2015-ösek, együttműködve a Belső Termékfejlesztési csapatával. Ezen kollekciók tervezését elsődlegesen a nők edzés közbeni és azon kívüli megerősítése motiválja, és testükkel, illetve saját magukkal való megelégedésüket inspirálja – pontosan azt a magabiztosságot, ami miatt Rihanna olyan ismert és ünnepelt. A szerepkörbe az is beletartozik, hogy Rihanna a Pumával együtt tervez, szab és tesztel klasszikus Puma darabokat, illetve új stílusokat ad hozzá a Puma portfóliójához.

Az új Puma partnerséggel kapcsolatban Rihanna a következőt mondta: “Nagyon jó egy olyan márkát találni, ami az erőt és individualitást ünnepli. Mint kreatív igazgató, nem is tudnék tökéletesebb partnert a kollaborációra. Izgatott vagy, hogy láthatjátok, mivel rukkolok elő a Pumával.”

Rihanna főszerepet fog kapni a Puma márka Forever Faster kampányaiban, illetve együtt szerepel majd a Puma olyan világszínvonalú atlétáival is mint Usain Bolt és Sergio Aguero. A Puma and Rihanna rajongói aktivitásokat is rendez majd a partnerség keretein belül a világ számos pontján, például vásárlói és bolti eseményeket, edzéssel és fitness-szel kapcsolatos közösségi média tartalmakat és termék programokat.

Bjørn Gulden, a Puma igazgatójaja hozzátette: “Rihanna leszerződtetése egy fantasztikus lépés számunkra. A globális profilja, karizmája és individualitása, ambíciója mind tökéletes nagykövetté teszik márkánk számára. Ugyanakkor tökéletesen illik ahhoz, amire a Puma értékei is törekszenek: hogy Magabiztos, Bátor, Határozott és Vidám legyen. Egy erős futball, futó és motorsport portfolió mellett nagyon fontos volt egy inspiráló partnert találni a női edzéshez. Rihanna egy természetes választás volt számunka. Boldogok vagyunk, hogy a parterünk lehet és már várjuk, hogy mi következik.”

Adam Petrick, a Puma Globális Brand & Marketing Igazgatója azt mondta: “Rihanna örömet okoz a hallgatóknak az egész világon, de lobban és ámulatba is ejt. A Puma rendkívül tiszteli, hogy sosem vár a következő nagy dologra, hanem ő határozza meg, mi fog történni – mind a divat, a stílus, a zene – és nemsokára a sport világában is. Alig várjuk, hogy Rihannával világszerte megerősíthessük a nőket – ő képviseli a testi önbizalmat és elszántságot, ami a tökéletes megtestesítője a Puma Nőnek.”

Kapcsolódó cikkek:

Cipő-kvartett: A Green Box Pack

Futás télen? IGEN!

Forever Faster – fotókkal

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ