A P&G mosószer üzletága – amely olyan nemzetközi szinten ismert márkák gyártója, mint az Ariel vagy a Lenor – a kognitív tudományok segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy az emberek miért unják meg saját ruhatárukat, és miért hordják az esetek 80%-ában a ruháik csupán 20%-át. A P&G ezen szempontokat szem előtt tartva olyan termékek fejlesztésén dolgozik, amelyek segítenek meghosszabbítani a kedvenc ruhadarabok szépségét és élettartamát. A P&G által végzett legfrissebb kutatásból az is kiderül, hogy a nők 84%-a szeretne új lendületet adni a gardróbjuk mélyén rejtőző, már feledésbe merült ruhadarabjaiknak.

A P&G kutatása arra is fényt derít, hogy választásainkat mennyire meghatározza az, hogy egyszerre több érzékszervünkre hat egy ruhadarab: az összképet a látvány, a tapintás és az illat együtt alkotja. Ha ezeket a tulajdonságokat elveszítik ruháink, akkor tudat alatt a szekrény mélyére száműzzük ruhatárunk darabjait, és nem vesszük fel őket újra.

A P&G tudósai – ötvözve a multiszenzoros agy működését vizsgáló kognitív ismereteket a szépség- és ruhaápolásban szerzett páratlan szakértelemmel – olyan innovatív megoldásokkal segítenek megőrizni a ruhák ellenállhatatlan, minden érzékszervre ható tulajdonságait, amelyek lehetővé teszik, hogy ruháinkat tovább viseljük és szeressük.

A kognitív tudomány találkozása a textilápolás tudományával: a P&G legújabb 3 lépéses textilápolási megközelítése, amely segít megőrizni és meghosszabbítani a ruhák multiszenzoros tulajdonságait

Az közismert, hogy saját stílusunk kialakításában és ruhaválasztásainkban elsősorban érzékszerveink vezérelnek, ám igazi újdonságnak számít a minden érzékszervre ható anyagok robbanásszerű elterjedése a kifutókon és a mainstream divatházakban egyaránt. Mivel ezek az anyagok egyre nagyobb teret hódítanak a vásárlók ruhatárában, a P&G megalkotta 3 lépéses textilápolási megoldását, melynek segítségével a fogyasztók nem csupán a hatékonyan tisztíthatják kedvenc ruhadarabjaikat, hanem hosszú távon megóvhatják és megőrizhetik a ruha minden érzékszervre ható tulajdonságait: eredeti formáját, élénk színét, a szövet illatát, szerkezetét és tapintását. Ugyanakkor a ruháink nem megfelelő ápolása nagyban lerövidítheti élettartamát és a multiszenzoros tulajdonságait könnyen elveszíthetik az anyagok.

Mivel a nők szeretik a divatot, ezért gyakran kísérleteznek a különböző anyagokkal és szövetekkel, ezek nem megfelelő tisztításával azonban árthatnak kedvenc ruhadarabjaiknak. Az Ariel-nek köszönhetően a nők imái meghallgatásra leltek, és boltok polcaira került a legújabb Ariel folyékony mosópor, innovatív előkezelő kupakkal.

A ruhaápolási és tisztítási szokásokat új szintre emelve, az Ariel folyékony mosópor kombinálja az Ariel Color mosópor hatékonyságát és a folyékony mosószer kímélő hatását, ami nem csak tisztítja, de védi és megóvja a manapság kapható gyönyörű szövetek színét, formáját és tapintását. Az Ariel kutatásai szerint a nők 79%-a használ valamilyen különleges előkezelőt a különböző foltokra, de ezek a készítmények gyakran okoznak csalódást, mivel nem szedik ki a foltokat, a fehér ruhák szürkévé válnak, míg a színes ruhák kifakulnak. Az Ariel folyékony mosópor új előkezelő kupakjának köszönhetően a makacs foltokat már a mosás előtt célzottan kezelhetjük a ragyogó tiszta eredmény érdekében, a ruhák pedig hosszú ideig megőrizhetik minden érzékszerve ható tulajdonságaikat, hogy tovább hordhassuk őket. A mélytisztító formulája pedig a többféle enzim, tisztítást fokozó polimer és felületaktív anyagok segítségével tünteti el a makacs és zsíros foltokat, illetve nem képez lerakódásokat a ruhákon, így nem károsítja a szövetet.

Annak érdekében, hogy többet tudjunk a nők ruháikhoz fűződő viszonyáról, a P&G hét közép- és kelet-európai országra kiterjedő reprezentatív kutatást végzett a nők vásárlási és a ruhaápolási szokásait vizsgálva. A kutatás feltárta, hogy a nők mindennapjaiban igen nagy szerepet játszik a ruhavásárlás, hiszen a megkérdezettek csupán 1%-a nyilatkozott úgy, hogy egy éven belül egyáltalán nem vesz magának semmilyen új ruhadarabot, míg a válaszadók 67%-a évente legalább 20-at.

A válaszadók 40%-a a ruha kiválasztását és vásárlását arra alapozza, hogy jól áll-e neki az adott darab, de a mosási instrukciókat tartalmazó címkével már csak a vásárlást követően szembesül. A ruhatervezők folyamatosan újabb és újabb anyagokkal és szövetekkel kísérleteznek, ami az igényes ruhavásárlóknak fejtörést okoz, hiszen a különböző anyagoknak eltérő ápolásra van szüksége. A vásárlók igényeinek alapos megismerésének köszönhetően a P&G kutatói egy olyan terméket fejlesztettek ki, amely nem csak tisztítja, de segít megőrzni a ruhák eredeti szépségét, formáját, tapintását és színét.

De vajon elég a tökéletes ruha a magabiztossághoz? – Ragadjuk meg az alkalmat és élvezzük a ruháink hosszantartó frissességét az új szuperkoncentrált Lenornak köszönhetően

A tökéletes öltözet hosszantartó frissessége nemcsak nagyobb önbizalmat ad, de meghatározhatja akár az egész nap kimenetelét is – derült ki a Lenor legújabb kutatásából, amelyet a szaglás pszichológiájának kiemelkedő szakértőjének, Dr. Rachel Herznek a közreműködésével végeztek, hogy feltárják az önbizalom és a ruházat közötti kapcsolatot.

A kutatás rávilágított a nők önbizalma és ruhaválasztása közötti összefüggésekre – de az „Öltözz, hogy tündökölj” gondolata túlmutat a megfelelő ruha viselésén. A kutatásban résztvevő nők közel kétharmada (60%) szerint a nap folyamán egyre kevésbé érzik magukat jól a nagy gondossággal kiválasztott ruha összeállításban, mivel a nap végére a ruhák elveszítik a reggeli frissességüket. Ennek következtében minden harmadik válaszadó utasított már vissza egy meghívást a nap végén, mert nem érezte már magát komfortosan a ruhájában.

A szaglás pszichológiájának szakértője, Dr. Rachel Herz szerint: „A kutatásunk, melyhez Európa-szerte közel 4500 nőt vontunk be, rávilágít arra, hogy a nők önbizalma egyenesen arányosan változik ruhájuk frissességének napközbeni változásával, így könnyen előfordulhat, hogy ezért mondanak le esti programokat, meghívásokat. Erre kínál most megoldást az új szuperkoncentrált Lenor.”

Az új szuperkoncentrált Lenor forradalmian új FRESHLOCK technológiája felváltja a korábbi Perfume Micro Capsule (PMC) technológiát, ahol a mikrokapszulák erősebb burkot kaptak, így ennek köszönhetően egyszerre több és gazdagabb illatanyag szabadul fel az érintkezés során, mely egész nap segít megőrizni a ruhák frissességét. Mindez annak köszönhető, hogy a technológia egy olyan réteget képez a ruhán, amely bármilyen dörzsölés hatására (súrolás, ölelés és öltözködés) fokozatosan engedi ki magából az illatanyagokat, megőrizve a ruha hosszantartó frissességét és kellemes illatát akár 12 órán át. Az új szuperkoncentrált Lenor formulája a korábbi Lenor öblítőkhöz képest gazdagabb illatanyagot tartalmaz és hosszantartó frissesség érzését nyújtja, így elegendő 10 milliliterrel kevesebbet adagolni a mosáshoz, hogy az egész napon át tartó frissen mosott ruha érzését élvezze.

A Lenor kedvenc és legújabb illatai:

A Lenor Spring öblítő egy időtlen klasszikus, amely a tőle megszokott módón puhaságot és frissességet kölcsönöz a ruháknak. Az erdő illatára emlékeztető jegyeivel és pézsmaillatával életre kelti az érzékeket, és hosszantartó frissességével kényezteti az egész családot.

Midnight Rose: Pezsdítő illata egy csepp érzékiséggel vegyül, miközben a vadrózsa és a gyümölcsök esszenciája kellemesen kényezteti az érzékeket. Egy igazán intenzív és felemelő illatélmény, ahol a zamatos gyümölcsillatot a vadvirágok üde aromája lágyítja meg.

Cottonflower: A pamutvirág illatát tökéletesen kiegészítő leheletnyi jázmin gyengéd az érzékeny bőrhöz. Az öblítő hipoallergén és bőrgyógyászok által tesztelt.

Az új Lenor Exotic Twist pedig kifejezetten nőies, izgalmasan gyümölcsös és vibrálóan frissítő illata egész napon át elkísér.

A legújabb szuperkoncentrált Lenor 16 izgalmas illatban is kapható.

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ