Egyedi lépésre szánta el magát a Heineken: először jelenik meg hazánkban divat kollekcióval. A márka limitált darabokból álló kollekcióját a BP Clothing tervezői alkották meg, és Budapest jól ismert személyiségei a modelljei.

A magyar divatvilágban egyedülálló kezdeményezésre szánta el magát a Heineken. A világ elsőszámú prémium sörmárkája arra kérte fel a BP Clothing tervezőit, hogy hozzanak létre egy különleges kapszula kollekciót a Heinekent szerető közönségnek. A streetwear ruhákból álló Open Your City kollekciót Budapest rezgése inspirálta, és olyan ismert arcok látták el kézjegyükkel, mint DJ Nara, Éder Krisztián, Fluor Tomi, Istenes Bence, Jumo Daddy, Kiss Miklós, Metzker Viki, Molnár Veronika és Lenkey Ákos. A kollekció a BP Clothing Wesselényi utcai üzletében érhető el.

„Inspirációnk a város és a kozmopolita korszellem. Az Open Your City kollekció egyrészt az ikonikus Heineken palack manifesztációja, másrészt a város erőteljes lenyomata. A ruhadarabokon megjelenő 1873 évszámnak pedig hatalmas jelentősége van, hiszen ebben az évben egyesült Buda és Pest illetve született meg a Heineken márka” – mondta Lenkey Ákos, a BP Clothing alapító-tulajdonosa.

Nagy meglepetés és újragombolt üvegek

A Heineken többször bizonyította már elkötelezettségét Budapest és a divat iránt. A Design Terminál divateseményét évek óta támogató márka most azonban nem mindennapi meglepetéssel rukkolt elő a Gombold Újra! döntő közönsége előtt. A Lukács Gabi rendezte óriási show keretében ugyanis elsőnek mutatta be a BP Clothing-gal közös, Open Your City elnevezésű kollekcióját.

A BP Clothing csapatánál kevesen tesznek többet Budapest népszerűsítéséért, a városi lokálpatriotizmus megerősödéséért. A Heineken ezúttal is a legjobb partnert választotta ki új kezdeményezéséhez” – mondta el Böszörményi -Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője.

A Heineken nem csak a ruha kollekciójával lepte meg a sör és a divat szerelmeseit. A Nyiss Budapestre kampány részeként öt egyedi palackkal piacra lépő márka a budapesti divathét résztvevőinek is készített speciális palackot.

Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere szerint legújabb kezdeményezésükkel ismét hozzájárultak a helyi értékek erősítéséhez: „Büszkék vagyunk arra, hogy támogatóként végigkísértük a MBFWCE divatesemény kibontakozását. Idén szerettünk volna még nagyobb szerepet vállalni a Design Terminál rendezvényén, ezért is örültünk a lehetőségnek, hogy ezen a világszinten elismert rendezvényen mutathattuk be a BP Clothing-gal közösen létrehozott kollekciónkat. Úgy gondoljuk, hogy mind a ruhákkal, mind az eseményre készített palackokkal közvetíteni tudjuk kampányunk legfőbb üzenetét: nyissunk Budapestre, mert különleges, értékes hely.

Kapcsolódó cikkek:

Lesd el a sztárok stílusát!

Kávékapszulából estélyiruha

Nagy őszi táskakörkép – fotókkal

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ