Ma nyitotta meg első magyarországi üzletét a Cadenzza. A Swarovski cégcsoporthoz tartozó vállalat olyan kézzel készített luxus divatékszereket gyárt és forgalmaz, melyek hazánkban korábban nem voltak elérhetőek. Az első hazai üzlet Budapesten, a Fashion Streeten lesz.

A 2012-ben alapított Cadenzza márka célja, hogy az ékszer egyfajta önkifejezési eszközzé váljon, és a hölgyek, akik viselik, a kiegészítők által magabiztosnak, gyönyörűnek érezzék magukat. Az üzlet célja, hogy vásárlóik az ékszerekkel ki tudják fejezni saját személyiségüket és egyedi stílusukat, megkoronázva ezzel megjelenésüket.

A Cadenzza a világ első multibrand luxus divatékszer forgalmazója, egy helyen kínálja a több mint 40 nemzetközi ékszer designer által tervezett, és gondos kezek által készített luxus divatékszereket. A Budapesten április 1-jén nyíló üzletben Cadenzza saját designerei által megálmodott ékszer kollekciók mellett olyan márkák termékei vásárolhatóak majd meg többek között, mint például Versace, Oscar de la Renta, Tory Burch, Kenzo, Kenneth Jay Lane, Gas Bijoux vagy Ted Baker. Emellett pedig feltörekvő nemzetközi márkák egészítik ki a választékot, így a Cadenzza klasszikus designt és olyan darabokat is kínál, melyek akár kifutókon is megállnák a helyüket, mindezt néhány nap múlva már Magyarországon is.

A világ számos pontján, és Európában a magyarországi üzlettel együtt 41 bolt várja egyedi, személyre szabott kiszolgálással vásárlóit hétfőtől szombatig. A Cadenzza anyavállalata a világhírű Swarovski, mely több mint 120 éves tapasztalatával és magas minőségével garancia arra, hogy az üzletben vásárolt ékszerek mindig a legújabb divatnak megfelelőek, a leghíresebb designer márkák által fémjelzettek, luxus kivitelben.

Kapcsolódó cikkek:

Tűsarkakra fel! – Íme a 2016-os alkalmi cipőtrend

Hódíts a munkahelyen – íme a legjobb szettek

Rövid távra tervezünk a cipőinkkel

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ