Forró nyári estéken, egy húzós nap után mi lehetne frissítőbb és üdítőbb, mint beülni a haverokkal egy korsó sörre? A Heineken most összegyűjtött 5 megdöbbentő sztorit, hogy mindenki többet tudjon meg a nyár kedvenc italáról. Nem árt belesni a színfalak mögé, a mai sörözéshez már meglesz a téma! Egészségedre!

Annak ellenére, hogy a sör a világ egyik legrégebbi itala – hiszen már az őskorban is létezett – napjainkban is előszeretettel fogyasztják országtól, nációtól és nemtől függetlenül. Rengeteg verzióját ismerjük, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb ízvilágot, színt, csomagolást, erősséget és fajtát. A nyári szezon legkedveltebb italáról most a nagymúltú és az egyik legnagyobb tapasztalattal rendelkező sörgyár, a Heineken 5 izgalmas tényt tárt fel.

  1. A hatvanas évek elején egészen különleges sörös üveg jelent meg a piacon. Az úgynevezett WOBO palack forradalmi újításnak számított, hiszen a Heineken elsőként gondolkozott felelős vállalatként és gyártott olyan terméket, ami újrahasznosításra is alkalmas.  John Habraken (mérnök) téglaként újrahasznosítható sörösüveg ötlete innovatív volt, azonban a valóságban nem működött túl jól, hiszen nem sokan szerettek volna üvegházban élni. Nem is értjük!
  2. A második világháború után drámaian csökkent a sörfogyasztás, így reklámokkal, fotó pályázatokkal, dalokkal és különleges programokkal próbálták fellendíteni a piacot. Akkoriban szinte minden a holdra szállásról szólt, – bár ez végül csak 1969-ben történt meg, mindenki arra készült- férfiak milliói szerettek volna az űrhajósok bőrébe bújni, nők ezrei szerettek volna a közelükbe kerülni. A Heineken megragadta az alkalmat és 1955-ben elkészítette a ma már elképzelhetetlen hosszúságú, 3 perces reklámfilmet, amit mozifilmek előtt játszottak le. A film rendezője és animátora a magyar származású Balázs Gyula (Jules Balázs) volt. Hát igen, mi magyarok mindenhol ott vagyunk és nagyot alkotunk! Ha szeretnéd megnézni a reklámot, akkor csak tessék!
  3. Bár napjainkban minden sör 3 alapvető alapanyagból készül – víz, maláta, komló – a 19. század óta minden egyes Heineken sikerét és egyediségét egy kis, de jelentős plusz, az A-élesztő adja. A Heineken egyedi A-élesztője felelős a gazdag és kiegyensúlyozott ízért és a megbújó gyümölcsös jegyekért.
  4. A Heinekennek Amszterdamban saját múzeuma van, a Heineken Experience, ahol egy interaktív kiállítás keretében bepillantást nyerünk a sörfőzés kulisszatitkaiba. A holland sörmárka legelső eredeti főzdéjét alakította át múzeummá, annak érdekében, hogy a folyékony kenyér szerelmesei még többet megtudhassanak a sörfőzésről.
  5. A Heineken az egyetlen olyan sör, amit szinte az egész világon ismernek és árusítanak. 192 országban elérhető a sörkedvelők számára és mindenhol ugyanazt a minőséget biztosítja. Ebben maga mögé utasít népszerű cseh, amerikai és mexikói márkákat is.

Kapcsolódó cikkek:

Hűsítő italkülönlegesség sörkedvelőknek

Készítsd el a tökéletes gin-koktélt! – 2. rész

Frissülj fel a nyár legmenőbb borkoktéljaival!

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ