A Heineken eddig is arra törekedett, hogy fiatalos, lendületes és innovatív kampányokkal lepje meg a sört kedvelőket, azonban most egy olyan dologgal rukkolt elő, amire senki sem számított. A globális sörmárka a PÁNiQ-SZOBA-val közösen létrehozta a Pániq Pub elnevezésű szabadulószobát, amelynek célja, hogy a játékban résztvevők a lehető legizgalmasabb módon megtudják, hogyan készül a világ 192 országában egyforma minőségben kapható Heineken sör. A kijutáshoz azonban nem elég a jelenre koncentrálni. Időutazásra fel!

A világhírű sör szeptemberben indította el a Több van a csillag mögött kampányát, amelynek középpontjában maga a Heineken és az eddig kevésbé hangsúlyozott története áll. A márka Benicio del Toro-val, az Oscar- és Golden Globe-díjas színésszel három kisfilmet készített, amelyek a holland sör egy-egy értékére fókuszálnak vicces felütéssel. Emellett a Heineken megújította dobozos kiszerelését is, így a csomagolásokon a márkától eddig nem megszokott hangvételben olvasható 4 különböző üzenet. Ezekből a sztorikból megtudhatjuk, hogy mitől vált világsztárrá a Heineken, mi rejtőzik a mágikus ötágú csillag mögött, valamint fény derül a Heineken család titkára: hogyan főzte meg egy kis család azt a sört, ami a nagyvilágot meggyőzte.

img_8976A márka azonban nem csak ennyit tesz hazánkban, a világon egyedülálló módon olyan játékra hívja a fogyasztókat, ami betekintést nyújt a Heineken kulisszái mögé. A Heineken és a PÁNiQ-SZOBA közös játékában novembertől egészen március közepéig bárki részt vehet – aki 18. életévét betöltötte -, és megtapasztalhatja az időutazás élményét, hiszen a játékosokra bízott küldetés megoldásához vissza kell utazni a múltba.

„Habár a Heineken szinte bárhol a világban, 192 országban kapható, fontos számunkra a helyi relevancia, és a kampányaink során szeretnénk a magyar fogyasztókat érdekes tartalommal megszólítani a puszta információátadáson túl. Ezért született meg a Heineken Pániq Pub, ami a piacon egyedülálló módon, a Heineken márka szellemiségére épülő szabadulós játék” – mondta Pálfalvi Márta, a HEINEKEN Hungária kommunikációs igazgatója.

A 60 perces, logikára és csapatjátékra épülő szabadulószobában egyszerre maximum 6 fő játszhat. A játékosok küldetése, hogy összegyűjtsék a Heineken összetevőit a márka egyik bárjában. A helyzet persze nem ilyen egyszerű, hiszen ahhoz, hogy meglegyen az összes alapanyag, nem csak a bárban kell a feladványokat megoldani, a múltba is vissza kell utazni Gerard Heineken titkos receptjéért.

img_9006Büszkék vagyunk arra, hogy egy ekkora világcéggel, közös együttműködésben prezentálhatjuk Magyarország valószínűleg legmodernebb és legújabb szabadulószobáját az év főszezonjának közepén. Biztosak vagyunk abban, hogy a rengeteg elektronika és új játékelem meglepetéseket okoz majd egy gyakorlott szabadulócsapatnak is” – mondta Ureczky Balázs, a PÁNiQ-SZOBA egyik tulajdonosa. „Reméljük, hogy senki nem gondolja azt, hogy a most nyílt szoba csak egy Heineken elemekkel telepakolt pálya promóciós célból. Ez egy izgalmas szabadulószoba kalandokkal, időutazással, fejtörőkkel, csavarokkal, rejtélyekkel és persze sör jutalommaltette hozzá Koltai Balázs, a PÁNiQ-SZOBA társtulajdonosa.

Heineken Pub címe: Pániq-szoba, 1146 Budapest, Zichy Géza utca 14. (Dürer kert)

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ