Ahogy közelednek az ünnepek, egyre több cég mutatja be a karácsonyi reklámját. Mi most összegyűjtöttük a legmeghatóbb, legromantikusabb vagy éppen legfurcsább reklámokat az idei évből.

A legcsaládiasabb

Az Unicum idén kétségtelenül kihozta a maximumot a karácsonyi reklám fogalmából, hiszen egy olyan kisfilmet készítettek, amelyben valóban minden korosztály megtalálja saját magát. A történet három generációt mutat be, az idősebbeknek igazi nosztalgiázást ígér, a fiatalabbaknak pedig időutazást nagyapáink korába.

A legemberibb

A karácsony a szeretet ünnepe, de mi van azokkal, akiknek nincs senkijük, mert, teszem azt, szörnyek. Frankenstein doktor szörnyetege vajon nem érdemli meg, hogy emberszámba vegyék (még ha nem is az)? Dehogynem, az Apple ugyanis bebizonyítja, hogy a szeretet ünnepén mindenki egyforma – de legalábbis ugyanolyan szeretetre méltó.

A legmeghatóbb

A legmeghatóbb címet általában bármelyik karácsonyi reklám megkaphatná, de idén a Heathrow repülőtér annyira édes kisfilmet készített, hogy képtelenség másnak adni a címet. Aki várt már igazán találkozást nagyszülőkkel vagy rokonokkal, az érti, miről is van szó.

A legsikkesebb

A H&M idén igazi nagyágyút vetett be a karácsonyi reklámjában, hiszen Adrien Brody lett a vonatos kalandról szóló kisfilm főhőse. A történetben a járat több, mint 11 órát késik, így azonban minden utas lemarad a családi karácsonyról. Nem baj, a zseniális vonatvezető, akit a híres hollywoodi színész játszik, meghitt karácsonyi partija azonnal jobb kedvre deríti az utasokat.

A legotthonosabb

A karácsony a családról szól, és általában bele sem gondolunk, milyen rossz azoknak, akiknek ilyenkor is muszáj dolgoznia. A Vodafone-nak azonban eszébe jutottak ezek az önfeláldozó emberek, így idei kisfilmjének főszerepében egy tűzoltó és annak családja szerepel.

A legromantikusabb

Még a legzordabb időjárási körülmények sem állíthatnak meg egy szerelmes kisfiút! Pláne, ha az apukája Mercedest vezet – nagyjából ez az autógyár kisfilmjének üzenete, de el kell ismerni, az egymásra találás tényleg nagyon édes.

A legfurcsább

A Lidl idén karácsonykor magam mögött hagyta a nyálas és megható kliséket, inkább lefokozták a minden évben óriási sikert arató Télapót, és helyére beállították Santa Clarát, hiszen ki gondolja komolyan, hogy az ünnepi készülődés középpontjában egy férfi áll? Hajrá, csajok!

Fotó: Pixabay.com

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ