Celebekkel, közismert médiaszemélyiségekkel és a szakma legfontosabb szereplőivel ünnepelte két évtizedes, töretlen fejlődését a Republic Group. A jubileum alkalmából egy fergeteges bulit rendezett az ügynökség több szintes irodájába, ahol a hazai sztárvilág krémje is megjelent – a legtöbben komolyan is vették a farsangi dresscode-ot, és vadító szettekben érkeztek az eseményre. Következzenek most a RG 20 Koktélparti sztárjai!

Néhány napja fergeteges parti helyszínné változott a reklámügynökség belvárosi épülete, ahol az ügynökség munkatársai és a meghívott sztárvendégek együtt ünnepelték az ügynökség fennállásának 20. évfordulóját. Az egész estés buli alatt népszerű Dj-k váltották egymást a keverőpult mögött, a falakat pedig az ügynökség arculatának alapszíne, a piros fényfestés díszítette.

SBT_3239A VIP meghívottjai között volt: D. Tóth Kriszta (WMN), Szentesi Éva (WMN), Gianni Annoni (műsorvezető, étteremtulajdonos), Manna (FatumApparel /fta/), Puskás Péter (énekes&DJ), Fenyvesi Zoli (Tiszta Szívvel – KillsonWheels), Linczényi Márkó (the KOLIN), Stahl Barbara (énekes), Viktoria Hitka (képzőművész),  Nagy Andy topmodell (GlamourWomen of theyear 2014 shortlist) és persze Lakatos Márkis, akik a több száz megjelent vendéggel hajnalig táncoltak a DJ-k által kevert ritmusokra. A születésnapi bulin az ügynökség alapítói: Fabricius Gábor, Barna Tamás és Kollmann Áron köszöntötték a meghívottakat. Az ügynökség sikertörténetnek számít a hazai reklámiparban, hiszen a három barát által indított vállalat az elmúlt két évtizedben számtalan hazai és nemzetközi díjat, látványos tender győzelmeket tudhatott magáénak, valamint 100%-ban magyar tulajdonban maradt, ám a mozgalmas évek – a sok örömteli pillanatot túl – kihívásokat is állított a vezetők elé.

A full service ügynökség méretét, infrastruktúráját, valamint ügyfélkörének összetettségét tekintve a hazai reklám és kommunikációs piac legfontosabb szereplői közé tartozik. Innovatív, előremutató és a folyamatos kommunikációs versenyben fenntartható versenyelőnyöket biztosító rendszeres megújulása révén pedig nemcsak ügyfélportfóliója, de munkái minőségét visszajelző díjainak száma is folyamatosan növekszik.

SBT_3089Mit mondtak a buli vendégei?

GianniAnnoni a következőket mesélte nekünk a helyszínen: „Sokszor és sokat dolgoztam a Republic-os srácokkal. Gyakran találkozunk, hiszen szinte szomszédok vagyunk. Nyugodtan állíthatom, hogy olyan velük dolgozni, mint a nagyim tészta receptje. Ha egyszer belekóstolsz, soha nem akarod abbahagyni.”

Zolnai György, a Budapest Bank vezérigazgatója a következőképpen vélekedett: “Márkaépítés vagy kommunikációs stratégia? Ha ilyen kérdésem van, akkor sohasem döntenék anélkül, hogy ne hívjak fel két telefonszámot, Barna Tamásét és Fabricius Gáborét. Az elmúlt években mindig nagyon szorosan működtünk együtt a kiemelt projektjeinkben! ”

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ