Rajongói saját közösségimédia-felületén már rajtakaphatták Mihalik Enikőt, a világhírű német-guatemalai fotós Byron Mollinedoval és egy üveg Coca-Cola zeróval a márka új kampányfotózásának díszletében. A poszthoz fűzött hashtageknek hála nem titok többé, hogy ő lesz a Coca-Cola Magyarország új kampányának arca. A szexi szupermodell minden férfi szívét megdobogtatja a bárpultnál álló, Coca-Cola zerót szorongató képeivel, de a női rajongóknak is kedvez kedvenc üdítőital márkánk: az ikonikus üveggel pózol „A Dal 2016” nyertese, Freddie is. A fülledt hangulatú kampányfotók pár héten belül lesznek láthatóak!

Ritka pillanatot kapott lencsevégre április elején a főként Párizsban, Londonban és régebben New Yorkban, valamint Milánóban dolgozó divatfotós, Byron Mollinedo: hazánk büszkesége, a nemzetközi kifutókon ismert Mihalik Enikő egy budapesti bárban kapcsolódik ki. A csábító pillantásokat megörökítő képeket a kampány indulásakor, május elején láthatjuk majd teljes egészükben.

Velük tartott „A Dal 2016” győztese, Freddie is. Fehérvári Gábor Alfréd testre feszülő atlétában és laza farmerben, gitárja társaságában fogyasztotta kedvenc Coca-Cola zeróját, miközben Byron Mollinedo fotózta őt. A sármos énekes a kampányképeken egyedül lesz látható, de társaságban is az üdítővel ünnepel: szereti, ha egy stúdióban töltött nap után „felszisszenthet” egy kólát, és együtt ünnepelhet egy sikeres projektet a zenésztársakkal.

Coca-Cola_zero_Freddie_1A Coca-Cola Magyarország az év elején jelentette be, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, vagyis az eddig külön márkaként kezelt eredeti verzió, light és zero már egységesen képviseli ugyanazt az életérzést. Ezentúl tehát mindenütt az egységes Coca-Cola márkával találkozhatunk, de természetesen továbbra is választhatunk az íz és a kalóriatartalom alapján.

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ