A Sugarbird idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját, melynek alkalmából szerettünk volna visszanyúlni a gyökereinkhez, és egy magyaros témák által inspirált kollekcióval tisztelegni a korábbi mottónk előtt: „Divatba hozzuk a magyart”.

Ennek megfelelően a kollekció találóan az örökség nevet kapta: THE HERITAGE COLLECTION

A kollekció a Sugarbird tervezőcsapatának szemén keresztül mutatja be Magyarország értékeit. Feltűnnek a számunkra legkedvesebb témák az ikonikus magyar meséktől vagy termékektől kezdve a jellegzetes gyümölcseinkig.

A  kollekció kampány darabjait nem más, mint  a legismertebb és legsikeresebb magyar topmodell, Mihalik Enikő tervezte, aki  ezáltal egy teljesen új oldalát mutatta meg a divatvilág számára, és aki egyben a kollekció nagykövete és kampányarca is.

SUGARBIRD BRUNCH (7)„Egy ideje már érett bennem a gondolat, hogy ki szeretném magamat próbálni más területen is, mint a modellkedés. Kislányként is szerettem már öltözködni. Nagymamám ruháit állandóan, szinte jelmezként húztam magamra, iskolás koromban pedig imádtam rajzolni, skicceim sokszor ruhák terveiben teljesedtek ki. Ezek után számomra egyértelmű volt ez a lépés.” – mondta az együttműködés motivációjáról Enikő

 „Enikőt nem mi kerestük meg, hanem gyakorlatilag egymásra találtunk. Komoly partnert keresett, aki segíthet kamatoztatni a divatszakmában szerzett tapasztalatait, és megvalósíthatja elképzeléseit. Enikő konkrét ötletekkel, tervekkel érkezett hozzánk, tudatossága és határozottsága azonnal szimpatikus volt számunkra.” – mesélte Jagasics V. Csonka Hedvig, a Sugarbird alapítója.

SUGARBIRD BRUNCH (75) A kollekció hat különböző témát dolgoz fel; minden témán belül 8-15 fazon található, melyek akár önállóan, vagy akár egymással kombinálva is viselhetőek. A témák a következők:

  • A Balaton – Hazánk első számú „tengere” és legkedveltebb nyaraló célpontja.
  • A Folklore kollekció – Országunk legjellemzőbb népművészeti motívuma, a matyó hímzés, a szellemi világörökség része, amit újragondoltuk, és a mai divatkörnyezetbe integráltunk.
  • Szintén témánk a magyar vidék – A mezőgazdaságunkra, növénytermesztési kultúránkra jellemző virágokkal, gyümölcsökkel és azok által inspirált grafikákkal díszített ruhadarabok gyűjteménye.
  • Túró Rudi – Egy igazi Hungaricum saját divat köntösünkben.
  • Retro magyar rajzfilmek – Újra felelevenednek gyermekkorunk kedvencei, Frakk, a macskák, de találkozhatunk Pom Pommal és Picurral egyaránt.
  • Zsolnay – A nagysikerű együttműködésünk folytatásaként, a Zsolnay Porcelán Manufaktúra újabb gyönyörű virágmintáival találkozhatnak.

SUGARBIRD BRUNCH (13)„Ennyi külföldön töltött év alatt sosem volt olyan pillanat, amikor ne hiányozna nekem kis hazám, így elmondhatatlanul jó érzés volt számomra, hogy részese lehettem egy magyaros tematikájú kollekció megtervezésének. Az alkotási folyamat rengeteg emléket ébresztett fel bennem az itthon eltöltött gyerekkoromból. Emiatt sem tudom lelkesedésemet takargatni, számomra ugyanis egyértelmű, hogy mindenki imádni fogja a végeredményt, és mindenki szívesen fogja viselni a ruhákat.” – emlékezett vissza Enikő az tervezési fázisra.

„Én mindig nyitott vagyok az innovatív ötletekre, az újabb tehetségekre, és az olyan kollaborációkra, amely mindkét fél számára előnyös, a végeredmény pedig egyedi lehet. Megtisztelő volt számomra, hogy Enikő minket választott az elképzeléseinek a megvalósításához, hiszen rendhagyóan nagy tapasztalata van a divatszakmában, és elképesztően kreatívak az ötletei. Úgy gondolom, a legjobbkor érkezett hozzánk, hiszen a mi cégünk is megérett a feladatra, hogy a jelenleginél is nemzetközibb szintre váltsunk. Enikővel így tökéletesen kiegészítjük egymást.” – mondta Hedvig Enikőről és a közös munkáról.

SUGARBIRD BRUNCH (33)„Én azt szeretném, ha nem csak a magyar közönség tetszését nyerné el a kollekció, és maga a Sugarbird, hanem végre világszinten is megkapná a márka a neki járó elismerést. Így, ha New York utcáit járva szembe jönne velem az egyik ruhadarab, vagy, ha egy nemzetközi sztár viselne a kollekció bármely darabját, az számomra az abszolút boldogságot jelentené.” – vélekedett Enikő.

A sajtóeseményen mindenesetre már számos ismert és elismert magyar előadóművész és sztár jelent meg a Heritage kollekció darabjaiban. Tiszteletét tette a mindig gyönyörű Zséda, Enikő egyik kedvenc pöttyös ruhájában pózolt a kamerák előtt Orosz Barbara, matyó mintás ruhában pompázott Nádai Anikó, és a kollekció egy szignifikáns darabját öltötte magára Wolf Kati is. A Folklore téma egyik image darabját, a mezővirágos maxi szoknyát viselte a sugárzóan szép Epres Panni, ismét makulátlan külsővel tarolt Varga Izabella, az elbűvölő Nyári Dia pedig egy Zsolnay összeállítást választott a villásreggelivel egybekötött eseményre.

SUGARBIRD BRUNCH (19)Gondoltad volna-e, hogy …

  • A kollekción összesen hat tervező dolgozott Enikővel szimultán.
  • A 3D mozaik felső összesen több mint száz darab balatoni tájképet idéző lapocskából áll. A technológia jelenleg is védés alatt áll.
  • A Zsolnay Porcelán csipke overáll mintája négy különböző Zsolnay váza díszítéséből lett összeállítva.
  • A Folklore kollekció megtervezésének háromszor indultak neki a tervezők, a minta sajátos színei és extrémitása ugyanis rendkívül komplex és koncentrált munkát igényelt.
  • A kollekció közel száz darabosra duzzadt a tervezett húsz helyett. A tervezők napokig tartó folyamat árán válogattak végül le a legjobbakat.
  • Enikő a kampányfotózást megelőző nap annyira lebetegedett, hogy kis híján el kellett halasztani a projektet.

A kollekció első darabjai, és az Enikő által tervezett image darabok április közepétől már elérhetők az üzletekben és online.

 

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ