Van igény a hazai divateseményekre – ezt igazolja a Mercure Budapest City Center szállodában megtartott Mercure Fashion Night by Lakatos Márk, amely a szállodalánc nemzetközi divatesemény sorozatának negyedik állomása volt. Három, már elismert fiatal hazai divattervező (NUBU, Nora Sarman, Elysian) mutatta be nagy sikerrel legújabb, 2017-es nyári kollekcióját.

Mercure_Fashion_Night-3A szállodalánc sokoldalúsága a legmagasabb színvonal iránti szenvedélyében, a részletekre való odafigyelésben és a helyi adottságok kihasználásában mutatkozik meg. A Mercure szállodalánc a divatot energiájának és sokszínűségének kifejező eszközeként, kiegészítőjeként kívánja használni, amivel egyedülálló élményt tud nyújtani vendégeinek és partnereinek.

Mercure Fashion Night

Nemzetközi hálózat stratégiai projektjeként indult el 2016-ban. Létrehoztak egy olyan eseménysorozatot, amely közös filozófián alapul. A “Mercure Fashion Night by …” az első, amely az egyedi stílusokat ötvözi összhangban a helyi adottságokkal.

Szabó Eszter, a Mercure Hotels marketing menedzsere elmondta: “A Mercure szállodák modern és gyönyörű belsőépítészeti megoldásaik révén egyfajta divatmárkaként funkcionálnak az utazóközönség számára. Minden országban helyi, elismert tervezőket hívunk meg, akik nálunk mutatják be legújabb kollekciójukat. Az együttműködés során szeretnénk támogatni a helyi divatmárkákat, tehetségeket és előtérbe helyezni a szállodát, mint egyfajta divatmárkát.”

Mercure_Fashion_Night-2Június 7-én Lengyelország után itthon is megrendezésre került a nagyszabású divatbemutató a Mercure Budapest City Centerben, ahol a NUBU, Elysian és Nora Sarman bemutatták legfrissebb kollekciójukat. Az est házigazdája a magyar stylist Lakatos Márk volt, aki a három népszerű hazai divatmárkán keresztül nyújtott betekintést a 2017-es trendekbe, szín- és alkattípusokba. Stílusterápia előadásán a résztvevők a hétköznapi és üzleti öltözködéshez is kaptak tanácsot.

Mercure_Fashion_Night-5“Az öltözködésnek egy nagy feladata, célja van: ha egy ruhadarabot felveszünk, akkor mindenképpen jobban érezzük magunkat, mintha nem vennénk fel. Ezt a ruhát kell megtalálnunk, ezt a színt, formát, szabásvonalat, trükköt, furfangot kell egy ruhában keresnünk, amiben mindenképpen magabiztosabbnak, csinosabbnak és jobbnak érezzük magunkat.” mondta Lakatos Márk a rendezvényen.

Az eseményen a Mercure szállodalánc üzleti partnerei, a divatszakma meghatározó személyiségei, újságírók és divatbloggerek, valamint a Le Club AccorHotels program hűséges tagjai vettek részt, akik a Mercure Budapest City Center megújult szobáiba is elsőként nyerhettek betekintést.

A felújítási projekt első szakaszában 128 vendégszoba teljesen új megjelenést kapott, a későbbiekben a közös terek és a lobby új arculatán is dolgoznak.

A szobák testközelből mutatják be Budapest belvárosát, építészeti kincseit és különleges történelmi homlokzatait.

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ