Körülbelül kétszer annyi nő, mint férfi, főként huszonévesek, de több nyugdíjas korú jelölt is szívesen lenne plakátmodell. Összesen 1728 üdítőital-rajongó küldte be jelentkezését a Coca-Cola őszi kampányfotózására. Az előválogatás már meg is történt, 30 fővel személyesen is találkozott a zsűri. Van, aki a bolondosságában, van, aki a frizurájában bízik, más azzal szeretné elnyerni a zsűritagok tetszését, hogy szépen tartja a kólásüveget vagy csábos a mosolya. Éder Krisztián fotós, Iszak Eszter modell-műsorvezető, és a Coca-Cola szakmai bírái hamarosan meghozzák a döntést, kit kérnek fel plakátarcnak: az illető – modellgázsiért cserébe – Éder Krisztián kamerája elé áll majd, hogy az ő fotóit láthassuk szerte a városban a márka plakátjain az ősz folyamán. Nemsokára kiderül, hogy Palvin Barbara, Mihalik Enikő és Freddie helyét ki veszi át a Coca-Cola kampányban!

Az üdítőitalgyártó cég augusztusban nyílt castingot hirdetett, hogy bárki, aki kedvet érez a plakátfotózásra, és bevállalós, laza, valamint személyisége illik a márkához, jelentkezhessen a kampányra. Online, két fénykép feltöltésével és pár adat megadásával lehetett jelentkezni a plakátcastingra, hogy a jelentkezők közül behívott, és személyes találkozó során megismert 30 jelölt közül kiválaszthassa a márka, kivel fognak együtt dolgozni a kampányanyagok elkészítésén. Nagyon motiváltak voltak a jelentkezők: barátnők unszolására, akár az egész napon át tartó Coca-Cola iszogatás lehetősége miatt, vagy épp egy fogadás megnyerése céljából, és persze a buli kedvéért is adták be jelentkezésüket a kampányra. A plakátfotózásra augusztus végén kerül sor, az arra kiválasztott modellek képei ősszel lesznek majd láthatók országszerte az óriásplakátokon, épülethálókon, citylight posztereken és online hirdetéseken keresztül.

Coca-Cola plakátarc 1Régóta zsűrizem már, de még mindig furcsa érzés nem modellként, hanem zsűritagként részt venni egy castingon. Korábban még én is a másik oldalon álltam, és kicsit túl is misztifikáltam a dolgot, hogy mi számíthat a kiválasztási folyamatban. Mostmár látom, hogy nem azok a dolgok fontosak, amik miatt évekkel ezelőtt aggódtam, és a tanácsom is az a mostani jelentkezőknek, hogy egy egészséges drukk izgalomnál jobban ne görcsöljenek. A fő faktor úgyis az lesz, hogy olyan emberre essen a választás, aki méltón képviseli a márkát, van benne egy olyan kisugárzás, vagy személyes varázs, amelyet pár perces ismeretség alatt is meg lehet érezni a jelentkezőről. Ha élőben karizmatikus és lehengerlő a jelölt, a plakátfotóját meglátva is biztosan fel fogok figyelni rá!” – mondta Iszak Eszter a kiválasztási szempontjairól.

„Nagyon ígéretesek a jelentkezők, nehéz döntést kell majd meghoznunk és biztosan lesz egy hosszú beszélgetésünk a zsűri többi tagjával! Mindenesetre én nagyon örülök annak, hogy részese lehettem a kiválasztás folyamatának. Hiteles, természetes képeket szeretnénk majd készíteni a kampányfotózáson, így most különösen fontos, hogy az illető jelentkező – akár fiú, akár lány – legyen belülről fakadóan szép, emellett mosolygós, energiadús, pozitív és életvidám, vagyis minden olyan, ami a Coca-Cola márkához is illik!” – mesélte Éder Krisztián.

Karakteresség, frissesség, fiatalosság, és egy kis személyes varázs – ezeket keressük a Coca-Cola őszi fotózásra jelentkező jelöltekben. A kiválasztáskor az is szempont, hogy az illető a Coca-Cola ízélménnyel, a márka világával azonosulni tudjon. Nagyon örülünk, hogy ennyien jelentkeztek a felhívásunkra! Egy reklámfotózás mindig specifikusan keres karaktereket a márkához illően. Ha az őszi plakátkampányba ezúttal nem került be valamelyik Coca-Cola rajongónk, semmiképpen ne keseredjen el, hiszen lehet, hogy egy következő kampányhoz pont őt fogjuk keresni!” – avatott be a zsűrizési kritériumokba Szűcs Judit, a Coca-Cola kommunikációs vezetője.