Menő belvárosi helyszínen, a budapesti Extra klubban rendezték meg hagyománykövető jelleggel a tavaszi dm Beauty Workshopot. Bloggerek, szépségszerkesztők és tizenöt szerencsés vásárló járhatta végig a rendezvény interaktív pontjait, amelyek között idén már kifejezetten a férfiaknak szóló állomások is voltak.

A legújabb szépség sztorikról szólt  a dm Beauty Workshopon, ahol a szépségápolás szinten minden területére épült egy-egy exkluzív program. Magyarország piacvezető drogériája a blogger világban is újító kezdeményezést indított el ezzel a rendezvénnyel: nyitott a szépségápolás iránt érdeklődő férfiak felé is. Dizájnosan berendezett barber shop, póker bűvész sarok és tetováló szalon: az extra programlehetőségek között most már a férfi vendégek is megtalálhatták a sajátjukat!

dm Beauty Workshop 1A legtöbb szépség sztorit továbbra is a bloggerinák posztolták közösségi felületeikre. Nem csoda, hogy ennyi csatornán tudósítottak az eseményről, hiszen az izgalmas DIY workshopokon, különleges és interaktív programokon keresztül most elsőként találkozhattak a tavasz legmenőbb termékújdonságaival.

A gigantikus szépségvilággá változtatott helyszínen több, mint 120 vendéget köszönthetett Kanyó Roland marketing és PR menedzser, illetve Hittner Krisztina PR és ügyfélszolgálati csoportvezető.

Az est házigazdáiként Takács Nóra, és a rendezvényhez idén először csatlakozó Kettner Henry párosa segített a vendégeknek a helyszínen való eligazodásban.

Takács Nóra és Kettner Henry
Takács Nóra és Kettner Henry

A kilenc állomás közül a legnagyobb újdonságként a dm exkluzív férfi márkája mutatkozhatott be, a SEINZ, amely többek között haj- és arcápolási termékeket, valamint tusfürdőket kínál. A márka egyedisége abban rejlik, hogy a csomagolás 97%-ban újrahasznosított műanyagokból készül, és mindemellett vegán is. Ezen kívül még tizenkét másik, a dm-ben elérhető márka formálta saját képére az Extra helyszínének egy-egy pontját: az alverde, Airwick, Biobaza, Garnier, Kneipp, L’Oréal, Nivea, Palmolive, Rexona, trend IT UP, Yope, és Veet pontokon számos meglepetéssel készültek a szervezők a vendégeknek.

A rendezvényt már a beharangozás során izgatottan várták a meghívottak, hiszen a korábbi három alkalom mind egy-egy különböző koncepcióra épülő, ugyanakkor egyformán a legjobb szépség sztorikat összefogó állomása volt a dm szépség kampányainak. Az idei szezonban több másik szépség fókuszú aktivitással is készül a drogéria: ingyenes szépség programok várják az érdeklődőket országszerte a dm Beauty Lounge pontokon, illetve sminkelés és tanácsadás az üzletekben! A Nyerő tavasz nyereményjáték keretén belül egészen május 15-ig a 3000 Forint feletti sminktermék vásárlások akár Milánóba is elrepíthetik a legszerencsésebb beauty rajongót!

MEGOSZTÁS