Harmadik alkalommal jelent meg az Art is Business, a kortársPRos saját kiadású magazinja. Az ingyenes, egyedi terjesztésű lap az ország egyetlen kulturális és forprofit brandek kapcsolatáról szóló kiadványa, amely több tucat vállalati vezetőhöz és a kulturáis szcéna meghatározó szakembereihez jut el. A júniusi szám címlapinterjúja Huzella Júlia színművésszel készült. Mellette beszélgetéseket olvashatunk többek között Rene Van Hellel, Hollandia magyarországi nagykövetével, Juhász Annával, a Hadik Irodalmi Szalon megálmodójával, Florian Zarubával, a Kristinus Borbirtok ügyvezető igazgatójával és Horváth Magyary Nórával, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatójával.

A magazint 2019. februárjában hívta életre a kortársPRos, az ország egyetlen összművészeti brandkommunikációs ügynöksége. A kiadvány célja, hogy hidat képezzen a forprofit és kulturális szférák között és elősegítse egymás megértését. Emellett a magazin lehetséges utakat szeretne felvázolni az üzleti szférának és a magánembereknek is arról, hogyan válhatnak mecénásokká, támogatókká vagy szponzorokká, valamint igyekszik átadni azt a gondolatot, hogy miért lehet fontos a művészeti projekteket támogatni és együttműködni a kulturális szektorral, brandszempontokat figyelembe véve.

Art is Business magazinA lapot személyre szabottan terjesztik; több mint 100 forprofit vállalkozás tart igényt a magazinra. Többek között olyan vállalati márkák vezetőinek kézbesítik, mint az Audi, a KPMG, a MagNet Bank, a Mercedes-Benz, a BMW, a Tchibo, az OTP, a Waberers, a Schneider-Electric, a Ritz-Carlton, a Huawei, a Nubu és Zsidai Group. Továbbá több, mint 30 kulturális intézmény is kifejezte érdeklődését a lap iránt, így a Müpa, a Budapesti Fesztiválzenekar, a Ludwig Múzeum, a Szépművészeti Múzeum és a Jurányi Inkubátorház.

A júniusi lapszámban olvasható egy karrierbemutató Dés András jazz zenészről, egy leírás Dargay Attiláról és arról, hogyan alakították ki a Vuk brandjét. Megismerhetjük két, stratégia mentén építkező fesztivál, a Kaposfest és az Ördögkatlan történetét, azt, hogyan nőtte ki magát a Fortepan az ország egyik legismertebb márkájává, és többet is megtudhatunk a Bauhaus művészeti stílusról és a MU Színházról. Juhász Anna beavat abba, hogyan jött létre a Hadik Irodalmi Szalon és hogyan építi annak márkáját, Kálnási Anikó pedig a művészmenedzsmentről és a brandközontúságról nyilatkozott. A magyar-holland kulturális kapcsolatokról Rene Van Hell, Hollandia magyarországi nagykövete mesélt. Üzleti szemszögből Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója adott interjút a kulturális támogatások fontosságáról. Florian Zaruba, a Kristinus Borbirtok ügyvezetője a borkultúra és a művészet metszéspontjairól mesélt, Szűcs Péter, a PetersPlanet.travel kitalálója pedig beavat az önmárka-építésbe és -menedzselésbe.

További információ: http://www.artisbusiness.hu/hu/