Az angol Jimmy Choo cipőmárka november 14-től dobja piacra az idei őszi-téli trend jegyében kreált cipőit és kiegészítőit. A klasszikusan nőies és minőségi cipőiről elhíresült cég új kollekciója a világ közel 200 H&M üzletében lesz elérhető. A divatos cipők mellett az eddigieknél jóval olcsóbban Jimmy Choo táskákat, öveket és egyéb kiegészítőket is beszerezhetünk majd.

Idén ősszel az angol Jimmy Choo márka egy kis luxust hoz a divatvilágba. A H&M történetében ez lesz az első alkalom, hogy a luxus cipőiről és méregdrága táskáiról elhíresült céggel közös munkába fog. A svéd üzletlánc már korábban is szívesen dolgozott együtt a divatvilág olyan kiemelt tervezőivel, mint például Karl Lagerfeld, Stella McCartney vagy Matthew Williamson, és nagy sikereket értek el a Madonna, illetve Kylie Minouge által tervezett ruhákkal és cipőkkel. A H&M új terve, hogy a Jimmy Choo kollekcióval a cipők és a kiegészítők irányába terelje a vásárlói figyelmet. A női cipők és táskák mellett a klasszikusan modern férfi változat is megjelenik majd a polcokon, illetve Jimmy Choo erre az alkalomra kreált egyedi ruhakollekcióval is előrukkol majd.

“A kollekció kifinomult, trendi és magával ragadó lesz; minden alkalomra megfelelő, nagyszerű party darabokat tervezünk” – állítja Tamara Mellon, a Jimmy Choo márka alapító elnöke.

A Jimmy Choo cipők története 1996-ra nyúlik vissza, amikor is Tamara Mellon, az angol Vogue szerkesztője felkérte a kézi készítésű cipőiről elhíresült Jimmy Choot, és segítségével megalapította a mára fogalommá vált Jimmy Choo márkát. A cipőmárka pár év alatt sikertörténetté nőtte ki magát, és a világon nők millióit ejtette rabjává. Az Oscar díj átadásokon már szinte természetes, hogy a színésznők és hírességek Jimmy Chooban lépnek a vörös szőnyegre. Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston, Halle Berry, Hillary Swank, mind a Jimmy Choora esküsznek.

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ