Különleges kiadvánnyal gyarapodik idén tavasszal a hazai könyvpiac: A grill művészete c. szakácskönyv mind tartalmában, mind kivitelében a legmagasabb minőséget képviseli.

A kötet kiadója az M Profood Zrt., mely fűszerkeverékek és adalékanyagok gyártásával illetve forgalmazásával, valamint élelmiszeripari szaktanácsadással foglalkozik. A vállalkozás 2014-ben kezdte meg grafikai arculatának megújítását Baráth Dávid illetve a David Barath Design stúdió közreműködésével, ennek jegyében született meg a vállalkozás tevékenységéhez kapcsolódó, a márka értékeit megjelenítő, valamint a cég szlogenjét (The Art of Spices) is továbbépítő kiadvány – a cég célpiacainak megfelelően mindjárt három nyelven. A 192 oldalas szakácskönyv két fő egységből épül fel: első fejezeteiben a legkorszerűbb táplálkozási alapismeretek illetve a legnépszerűbb fűszerek és fűszerkeverékek leírása kapott helyet, a második részbe pedig az ezen elveknek megfelelő, illetve a fűszereket is bátran használó receptek kerültek. A grill művészete mintegy hetven receptjét az M Profood Zrt. szakértői Csonka Gergővel, a villányi Sauska séfjével együtt alkották meg, különös figyelmet fordítva a helyi alapanyagokra, a szezonalitásra, valamint az elkészítési módok kíméletességére.

A belbecs mellett a külcsín, azaz a kötet kivitelezése is kiemelkedően magas színvonalat képvisel. A könyv minden példánya egyenként, kézzel készített illetve szitázott, dombornyomott borítóval illetve vörös élfestéssel készült el. A David Barath Design stúdió irányítása alatt zajló munka során kiemelt figyelmet fordítottak a fotók minőségére, valamint a papírválasztásra is.

A végeredmény egy valódi összművészeti alkotás, egy elsőrangú minőségű szakácskönyv, mely május 5-től kapható.

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ