Az elmúlt napokban több rejtélyes fotó is kikerült az internetre Palvin Barbiról és Éder Krisztiánról. Hamarosan a budapestiek előtt is fény derül a titokra, mert megjelennek a városban azok a Coca-Cola reklámfotók, amelyeket együtt készítettek.

Krisztián New Yorkból, Palvin Barbi pedig Párizsból repült haza, hogy egy egynapos fotózáson elkészítsenek néhány izgalmas képet az Astoriánál és Budapest bulinegyedében a Coca-Cola Taste The Feeling kampányához.

Barbi életében azért számít mérföldkőnek ez a munka, mert először bólintott rá olyan felkérésre, ami kívül esik a divat világán. Persze most is fontos volt számára, hogy egy ikonikus világmárkához adja az arcát. Ráadásul a Coca-Cola-ivás élményét középpontba állító, szelfikre és divatfotókra hajazó Taste The Feeling kampánnyal nem esett nehezére azonosulni.

Krisztián azt is elárulta, hogy Barbi mellett nagy kedvencei a Coca-Cola nemzetközi reklámképei. A francia Guy Aroch stílusa személyesen nagyon közel áll hozzá, szerette volna, ha a Barbiról készültek is visszaadnák azok hangulatát, fényeit és életközeliségét. Krisztián egyébként már tavaly is dolgozott a Coca-Cola-nak, akkor a Kiss Happiness kampány hazai arcait fotózta, most Barbi személyében profi topmodell állt a kamerája elé. Mivel régóta ismerik egymást és a magánéletben is jóban vannak, a közös munkát nagyon élvezték. Azt meg külön, hogy ezúttal nem a világ másik oldalán, hanem Budapesten futottak össze.

Palvin Barbi képei hamarosan láthatók lesznek a fővárosi citylightokon és egy Széna téri hatalmas építési hálóról is azt hirdeti majd, hogy válasszuk bármelyik Coca-Cola-t – ő éppen egy zero-t iszik – ugyanazt az egyedülálló ízt és fantasztikus élményt kapjuk.

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ