Webshopot üzemeltetsz, és nem szeretnél lemaradni a karácsonyi versenyben? A Black Friday akciókat szemléző oldal, a HelloBlackFriday.hu összeszedte, mikre érdemes odafigyelni, hogy a legtöbbet hozhasd ki a karácsony előtti vásárlási szezonból.
A Black Friday napjainkra már kikerülhetetlen fogalommá vált a kereskedelemben, a vevők és a kereskedők egyaránt várják a nagy napot. Nézzük, mire érdemes odafigyelni, hogy profitálhass a karácsonyi előtti vásárlási rohamból!
- Ne várj decemberig!
A Black Friday november 24-én lesz, erre a napra mindenképp érdemes odafigyelni, hiszen a 18-50 éves magyar korosztály 28%-a tervez aznap vásárolni valamit, lehetőleg online! Az akciók tervezését pedig már most érdemes megkezdeni. - Legyél mobil!
A mobiloptimalizálás kulcsfontosságú, hiszen mára nemcsak a böngészésben, hanem a vásárlásban is fontos szerepet kapnak az okostelefonok – ne járj úgy, hogy oldalad mobilról nem működik! - Egyszerűsíts!
Egy bonyolult vásárlási folyamattal akár az ügyfelek 45%-át is elvesztheted, a kosárnál ennyien is visszafordulhatnak. - Kommunikálj!
Ha már megvannak az akcióid, ne felejtsd el tájékoztatni az érdeklődőket, használj ki minden lehetőséget! Küldj elektronikus levelet (eDM) saját vagy vásárolt adatbázisra, és használd ki a Facebook adta lehetőségeket is! - Fektess be!
A Black Friday akciók lebonyolítása többletfeladatokkal jár, fel kell készülni a megnövekedett szerverterheltségre, de a raktárkészletednek és az alkalmazottaidnak is készen kell állniuk, hogy könnyen vehessétek a kihívást. - Azonosulj a Black Friday-jel!
A Black Friday-nek nincsenek aranyszabályai, alakítsd ki a te ízlésed szerint, legyél te is bátran az alakítója ennek a kezdeményezésnek!