Webshopot üzemeltetsz, és nem szeretnél lemaradni a karácsonyi versenyben? A Black Friday akciókat szemléző oldala HelloBlackFriday.hu összeszedte, mikre érdemes odafigyelni, hogy a legtöbbet hozhasd ki a karácsony előtti vásárlási szezonból.

A Black Friday napjainkra már kikerülhetetlen fogalommá vált a kereskedelemben, a vevők és a kereskedők egyaránt várják a nagy napot. Nézzük, mire érdemes odafigyelni, hogy profitálhass a karácsonyi előtti vásárlási rohamból!

  • Ne várj decemberig!
    A Black Friday november 24-én lesz, erre a napra mindenképp érdemes odafigyelni, hiszen a 18-50 éves magyar korosztály 28%-a tervez aznap vásárolni valamit, lehetőleg online! Az akciók tervezését pedig már most érdemes megkezdeni.
  • Legyél mobil!
    A mobiloptimalizálás kulcsfontosságú, hiszen mára nemcsak a böngészésben, hanem a vásárlásban is fontos szerepet kapnak az okostelefonok – ne járj úgy, hogy oldalad mobilról nem működik!
  • Egyszerűsíts!
    Egy bonyolult vásárlási folyamattal akár az ügyfelek 45%-át is elvesztheted, a kosárnál ennyien is visszafordulhatnak.
  • Kommunikálj!
    Ha már megvannak az akcióid, ne felejtsd el tájékoztatni az érdeklődőket, használj ki minden lehetőséget! Küldj elektronikus levelet (eDM) saját vagy vásárolt adatbázisra, és használd ki a Facebook adta lehetőségeket is!
  • Fektess be!
    A Black Friday akciók lebonyolítása többletfeladatokkal jár, fel kell készülni a megnövekedett szerverterheltségre, de a raktárkészletednek és az alkalmazottaidnak is készen kell állniuk, hogy könnyen vehessétek a kihívást.
  • Azonosulj a Black Friday-jel!
    A Black Friday-nek nincsenek aranyszabályai, alakítsd ki a te ízlésed szerint, legyél te is bátran az alakítója ennek a kezdeményezésnek!
MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ