2019 szeptemberében harmadik alkalommal indul a kortársPRos által szervezett 4K – Kulturális Kommunikációs Képzés, ahol tíz hét alatt friss és naprakész tudást kaphatnak a művészeti PR, kommunikáció és marketing területén dolgozó vagy aziránt érdeklődő hallgatók. A képzés oktatói több éves tapasztalattal rendelkeznek a kulturális szcénában, olyan kiemelkedő kommunikációs szakemberek mint Babanics Írisz, Balogh Máté András, Guld Ádám, Juhász Dóra, Kappéter Béla, Várkonyi Judit és Vető Viktória, szerkesztő-újságírók mint Jászay Tamás és Patakfalvi Dóra, valamint vizuális kommunikációs szakember mint Szabó Márton.

Az előadások témakörei a szakmában nélkülözhetetlen ismereteket ölelnek fel mint például a stratégiai kommunikáció, az intézmény branding, az influencer marketing, a művészbrand kommunikáció, a sajtókommunikáció, a rendezvénykommunikáció, az online médiaismeretek, a vizuális kommunikáció, a szponzoráció,  és média-, illetve kulturális szcéna ismeretek.

A képzésen a művészetkommunikációs szakma elismert szakértői oktatnak. Babanics Írisz online kommunikációval foglalkozik, szakterülete a kisvállalati marketing, mikro- és kisvállalkozóknak nyújt segítséget. Balogh Máté András összművészeti sajtó- és brandkommunikációval foglalkozik, a kortársPRos ügyvezetője. Guld Ádám médiakutató és a Pécsi Tudományegyetem adjunktusa, kutatási területei a médiakultúra és az ifjúsági kultúrák. Jászay Tamás színházi kritikus, újságíró, a Revizoronline szerkesztője, valamint a THEALTER Fesztivál művészeti tanácsadója. Juhász Dóra a Müpa PR-vezetője. Kappéter Béla, aki tíz éven keresztül dolgozott az FHB Bank kommunikációs igazgatójaként jelenleg a Wise Advisory Group PR ügynökség munkatársa. Patakfalvi Dóra az Elle magazin kulturális szerkesztője. Szabó Márton a Sabotagegraphic ügyvezetője, a cég fő profilja az emblématervezés, arculattervezés és a kulturális kampányok tervezése. Várkonyi Judit nyolc éven át volt a Magyar Állami Operaház sajtófőnöke, 2017-től pedig a Játékszínben tölti be ezt a posztot. Vető Viktória a Sziget Kulturális Szervezőiroda sajtófőnöke, szakterülete a médiakapcsolatok.

A képzést elindító kortársPRos Magyarország egyetlen összművészeti brandkommunikációval foglalkozó ügynöksége. Olyan partnerekkel működnek együtt mint az Art Market Budapest, a Budapest Art Mentor Program, a Budapest Art Week, a Design Hét Budapest, a Kaposfest, a Spirit Színház, a Színházak Éjszakája és a Zsidó Művészeti Napok.

További információ a képzésről: http://www.kortarspr.hu/4k-kepzes